دانلود پاورپوینت فعالیتهای ترفیعی و تشویقی ( فصل یازدهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل یازدهم این کتاب با عنوان “فعالیتهای ترفیعی وتشویقی” می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است: مقدمه فرآیند ارتباطات عوامل موثردرترکیب ترفیع اجزای آمیخته ترفیع وتشویق گامهای اصلی برنامه تبلیغات آگهیها مشخص کردن هدف تصمیمات درمورد بودجه اگهی تصمیمات درموردپیام تصمیمات درموردرسانه گروهی ارزیابی عملیات آگهی دررسانه پیشبردفروش تصمیمات اصلی درامور پیشبرد فروش ایجاد برنامه پیشبردفروش اهداف روابط عمومی مراحل تعیین زمان ونحوه استفاده ازروابط عمومی فروش حضوری مزیت فروش حضوری انواع مشاغل فروش فرآینداستراتژیک فروش حضوری عوامل موثردرترکیب ترفیع مراحلی که درانتخاب فروشندگان مهم است سه گام اصلی درانتخاب نیروی فروش روشهای متداول پرداخت دستمزد به نیروی فروش
مقدمه
آمیخته فعالیتهای ترفیعی مجموعه ای ازتبلیغات، فروش حضوری، پیشبردفروش وروابط عمومی است که برای دستیابی به هدفهای برنامه فروش مورداستفاده قرارمی گیرد. ترفیعات یاارتقاعبارت است ازمجموعه فعالیتهای اطلاع رسانی، ترغیب واثرگذاری که این سه کاملاباهم مربوطند. عوامل متعددی نیازبه ترفیع رامشخص می سازد:
1) افزایش فاصله فیزیکی بین تولیدکننده ومصرف کننده که خودباعث مشکل ارتباطات شده است.
2) رقابت شدیدبین منابع گوناگون وشرکتهای مربوط به یک صنعت که فشارزیادی بربرنامه های ترفیعی فروشندگان واردآورده است.
فرآیند ارتباطات
فعالیتهای ترفیعی وتشویقی نوعی کوشش برای برقراری ارتباطات است درتجارت به طورعام ودربازاریابی به طورخاص کارایی سیستمهابه کارایی ارتباطات آن وابسته است.
فرمت فایل: پاورپوینت
تعداد صفحات: 25
مطالب مرتبط