پاورپوینت طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین

پاورپوینت طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین شامل مباحثی پیرامون اهمیت احترام به ارباب‌ رجوع، رضایتمندی مشتری، انواع مراجعات، اصول مدیریت شکایات، و راهکارهای بهبود ارتباطات در نظام اداری است.

پاورپوینت طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین

مقدمه:
طرح تکریم ارباب‌ رجوع به‌ عنوان یکی از اصول اساسی در نظام‌ های خدماتی و اداری، بر لزوم احترام به حقوق و نیازهای مراجعین و مشتریان تأکید دارد. این طرح بر بهبود کیفیت ارائه خدمات، افزایش رضایتمندی مراجعین و تقویت ارتباطات سازمانی متمرکز است. با در نظر گرفتن نقش حیاتی مشتریان در موفقیت سازمان‌ ها، طرح تکریم ارباب‌ رجوع به بررسی دقیق نیازها و انتظارات آنان پرداخته و اصولی چون احترام، گوش دادن فعال و رفتار حرفه‌ ای را به‌ عنوان مبانی اصلی ارتباطات سازمانی معرفی می‌ کند.

1- الزام کلیه مدیران و سرپرستان و مسئولان و احدهای اجرایی و ستادی به اجرای طرح درزمان بندی مقرر
2- انتخاب مسئول اجرای طرح توسط وزراء و رؤسای سازمان‎های مستقل و استانداران
3- تشویق و تنبیه مدیران و کارکنان بر اساس نتایج حاصل از اجرای طرح
4- تشکیل جلسات مستمر با نمایندگان وزارتخانه ها و دستگاه‎های اجرایی توسط سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی.
5- اختصاص مبلغ 150 تا 250 میلیون ریال اعتبار جهت اجرای طرح تکریم در استان‎ها و بمنظور تشویق مدیران و کارکنان.

کارکنان سازمان بعنوان مشتریان (اربابان رجوع) داخلی محسوب می شوند ، بطوری که هر فرد درون سازمان مشتری بوده و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد و چنانچه برون دادی که بین کارکنان یک ســـازمان مبادله می شود ، ناقص باشد ، سازمان قادر به تامین نیاز های مشتریان(اربابان رجوع) بیرونی نخواهد بود.


فرمت فایل دانلود فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات تعداد صفحات: 87

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط