پرسشنامه استاندارد درگیری تحصیلی اسچوفیلی و همکاران (۱۹۹۶)
(شامل پرسشنامه استاندارد،مقاله بیس،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه)
پرسشنامه استاندارد درگیری تحصیلی توسط اسچوفیلی و همکاران ۱۹۹۶ساخته شده است. که میزان درگیری دانشجویان را در فعالیتهای تحصیلی میسنجد.این پرسشنامه دارای ۱۴ گویه می باشد.سؤالها با یک مقیاس لیکرت هفت درجهای (از صفر تا شش) درجه بندی شدند.
درگیری تحصیلی: درگیری تحصیلی سرمایه گذاری روانشناختی و تلاش برای یادگیری، فهمیدن، هدایت یادگیری و مهارت های است که امر تحصیل را تقویت می کند.
روایی و پایایی پرسشنامه
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم. روایی پرسشنامه با بهره گیری از روش های مانند روایی محتوایی و صوری به وسیله اساتید محترم و خبرگان در آن حوزه تایید می شود. روایی این پرسشنامه توسط متخصصان تأیید شده است.
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد. ابزار پایایی ابزاری هستند که از خاصیت تکرارپذیری و سنجش نتایج یکسان برخوردار باشند. در پژوهش (منبع داخل فایل)، پایایی پرسشنامه از طریق ضریب آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم به دست آمد که نشان دهنده پایایی مناسب پرسشنامه می باشد.
(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی و روایی: دارد (فارسی)
مولفه: دارد(سوالات مولفه ها مشخص است)
تعریف مفهومی: دارد
نوع فایل: زیپ (word)
مقاله بیس: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
قیمت: فقط ۲۹۰۰ تومان
گارانتی: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 4
مطالب مرتبط